გაკვეთილის მთავარი თემა
|
გურია
|
კლასი საფეხური
|
Vკლასი.დაწყებითი საფეხური
|
მოსწავლეთა რაოდენობა [პროფილი]
|
მოსწავლის რაოდენობა 2..განსაკუთრებული მიდგომის
საჭიროების მოსწავლე არ არის.
|
მიზანი
|
ქართული ხალხური მუსიკის მოსმენა. ხალხური სიმღერების
ამოცნობა.
|
წინა ცოდნა
|
მოსწავლეებმა იციან რა არის სიმღერა. შე შეუძლიათ
მოსმენილი მუსიკის გარჩევა.
|
გაკვეთილის მსვლელობა
|
აქტივობა
I[5-7წთ]მასწავლებელი აძლევს დავალებას სახელმღვანელოში მოცემული მეორე ოქტავის სოლ და ფა-ს აღება შეძლოს . შესაძლოა ბავშვს გაუჭირდეს ბგერის აღება.რაც იძლევა იმის შესაძლებლობას მოსწავლემ
სიმღერის დროს მჭახე ბგერები გადმოსცენ.მოტივები სრულდება მარცვლებზე რიმტირი, იახო-უახო,ირიახო.ამგვარი შეძახილები
განსაზღვრავენ გურული სიმღერის სხარტ მოძრავ
ხასიათს.
აქტივობაII[5-7წთ]სახელმძღვანელოში
კითხულობენ ტექსტს სადაც აღწერილია გურული
ხალხური სისიმღერო ხმები.კერძოდ კრიმაჭული.
აქტივობაIII[10-12წთ]მასწავლებელი
ასმენინება სხვადასხვა კუთხის ხალხურ სიმღერებს. არკვევს მუს.დიალექტს,ჟანრს,ხმათა შემადგენლობას
.საკრავის თანხლებით სრულდება თუ თანხლების გარეშე.
აქტივობაIV[5-7წთ]მასწავლებელი ასმენინებს ანსამბლი
შვიდკაცას ჩანაწერს და სურვილისამებრ აჰყვნენ მოკრიმანჭულეებს.
აქტივობაV[2წთ]გურულ სიმღერაში ტექსტი ძირითადიIIხმას მიჰყავს.ამ
ხმას ქვია მთქმელი,დამწყები,მწყებელი.IIIხმა,ბანი
კი Iხმის კრიმანჭულის მსგავსად შეძახილებს აბა -დელი
,ვადილა და ჰე,
აქტივობა
VI მღერიან გურულ
ხალხურ სასიმღერო ხმას რომელიც ბანის შესასრულებელ პარტიას ჰგავს.
|
შედეგი
|
მუს.v.2.მღერის
მარტო, სიმღერას ხალხური
რეპერტუარიდან.
მუსV.7..ახასიათებს კონკრეტულ მუსიკალურ ფრაგმენტს საკრავთა, ხმის ტემბრის მიხედვით.
მუს.V.12.განასხვავებს
ქართულ ხალხურ და პროფესიულ ნაწარმოებს.განასხვავებს ხალხური მუსიკის ნიმუშებს საქართველოს
კუთხეებისა და ჟანრების ნიხედვით.
|
რესურსები
|
სახემძღვანელო,აუდიოჩანაწერები
[შერჩევით],,ხასამბეგურა ‘’ანსამბლი
შვდკაცას შესრულებით.
|
შეფასება
|
განმსაზღვრელი.მოსწავლე წარმოადგენს -პრეზენტაციას
შეძლო მოსმენილი მასალის გაანალიზება .
|
გაკვეთილის გეგმები
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment